.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معلمان نمونه ملي و استاني مازندران تجليل شدند

از 29 معلم نمونه استاني، دو معلم نمونه كشوري و يك مدير نمونه كشوري تقدير شد. 

در نشست صميمي ظهر امروز با معلمان نمونه استاني و كشوري كه در باشگاه فرهنگيان ساري برگزار شد، از 29 معلم نمونه استاني، دو معلم نمونه كشوري و يك مدير نمونه كشوري تقدير شد.
قائم مقام مديركل آموزش و پرورش مازندران در اين مراسم گفت: معلمان و مديران محور تحول در مدارس هستند كه بايد با دانش فرهنگي و علم خود روح ايمان را در جوانان ما تقويت كنند.
اسكندر عباسپور با بيان اينكه امروز دشمنان اسلام ايمان و فرهنگ ملت ما به ويژه جوانان ما را نشانه گرفته است، افزود: وظيفه معلمان در مدارس اين است تا با شناساندن سيره و زندگي امامان به دانش‌آموزان، ايمان آنان را تقويت و توطئه‌هاي دشمنان اسلام را خنثي كنند.
وي با اشاره به اينكه معلمان در وحدت و انسجام اسلامي نقش مهمي دارند، تصريح كرد: مسئولان، مديران و معلمان آموزش و پرورش بايد با توسعه همه‌جانبه در برنامه‌هاي كلان و ملي و در بحث مهم تحول بنيادين در آموزش و پرورش تلاش كنند و در دستور كار خود قرار دهند.
عباسپور گفت: معلمان انسان‌هاي متعالي هستند كه زمينه‌ساز اصلي تعالي‌بخش نسل جديد به ويژه دانش‌آموزان هستند كه بايد با دانش درست و محبت خود به دانش‌آموزان فرهنگ ايثار و شهادت و عزت و جايگاه معلمان را به معناي واقعي به جامعه و آنان بشناسانند.
قائم مقام مديركل آموزش و پرورش مازندران افزود: معلم بايد نقش خود را در مدارس به خوبي ايفا كد و براي ارتقاي جايگاه خود با برنامه‌ريزي درست فرهنگ‌سازي كند.
وي تصريح كرد: ايمان و علم دو نشانه مهم معلمان موفق است و معلم موفق كسي است كه قدردان، تحليل‌گر و مسئوليت‌پذير باشد و شخصيت، دانش و مهارت معلمي را در حد اعلاء داشته باشد.
عباسپور گفت: معلمي هنر است و براي خلق احساس اصيل احساسات پاك نياز است كه اين احساس بايد در فضايي آرام و با انگيزه بالا و احساس قوي شكل بگيرد.
در پايان مراسم از 29 معلم نمونه استاني، دو معلم نمونه كشوري و يك مدير نمونه كشوري تقدير شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.